13.7.13

winners of ATC challenge | wyniki wyzwania ATC

I am totally in awe of your ATCs!!! I really didn't expect so many entries. You are amazing!! From the bottom of my heart I would like to thank you for your gorgeous Artist Trading Cards! Visiting your blogs, I've noticed, that for many of you it was the first ATC ever! And all the more I am very happy that you joined my challenge. Thank you. xx

Jestem absolutnie zachwycona waszymi ATC!!! Naprawdę nie spodziewałam się tylu linków. Jesteście niesamowite! Z głębi serca chciałabym Wam podziękować za wszystkie cudowne ateciaki! Odwiedzając Wasze blogi zauważyłam, że dla wielu z Was to było pierwsze ATC w życiu! I tym bardziej jestem bardzo szczęśliwa, że przyłączyłyście się do mojego wyzwania. Dziękuję xx

The Lift Summer Crafts team voted and we already know the winner, who receives a prize from 7 Dots Studio, Studio75 and 3rd Eye.

Zespół Lift Summer Crafts już zagłosował i znamy zwyciężczynię, która otrzyma nagrody od: 7 Dots Studio, Studio75 i 3rd Eye.




The winner is:
W wyzwaniu zwyciężyła:


and here is her ATC
a oto jej ATC


And one randomly chosen person, who receives the second prize, sponsored by Mixed Media Place store
A jedną losowo wybraną osobą, która otrzymuje nagrodę sponsorowaną przez sklep Mixed Media Place


is
jest

and here is her ATC
a oto jej ATC




Gratuluję i proszę Was o kontakt na maila info@liftsummercrafts.com
Congratulations to both winners and please contact us at info@liftsummercrafts.com

Tusia and Lift Summer Crafts team

3 komentarze:

  1. gratulacje i dziękuję za zabawę z ATC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zrobiłam ATC, tylko nie zdążyłam wrzucić na bloga w terminie, bo wakacje... Ale pokażę dla porządku :) http://warsztat.pucia.pl/2013/07/14/spoznione-drobiazgi/

    OdpowiedzUsuń